Aplikacja sprzedaży oparta na technologii ekranów dotykowych.
Dzięki współpracy z programem S4H CHEF pozwala na sprawne zarządzanie procesem sprzedaży w lokalu. Takie połączenie umożliwia ciągły monitoring procesów sprzedaży, stanów magazynowych, tworzenie zamówień oraz dostęp do danych statystycznych.S4H POS dzięki licznym opcjom konfiguracyjnym umożliwi sprawne rozpoczęcie sprzedaży nawet w kilku lokalach jednocześnie, a przyjazny interfejs użytkownika znacznie skróci czas potrzebny na wprowadzenie zamówienia do systemu
Głównymi zaletami tego modułu w stosunku do najpopularniejszych rozwiązań dostępnych na rynku są:
S4H POS posiada również wszystkie potrzebne opcje programu sprzedażowego przeznaczonego dla gastronomii, w tym między innymi:
Moduł S4H POS obsługuje wiele urządzeń peryferyjnych wspierających sprzedaż:
Aplikacja magazynowo-rozliczeniowa
z rozbudowanym modułem raportowania, graficzną prezentacją danych i możliwością ich eksportowania do dowolnego pliku. Chef to również zaawansowane narzędzie zarządzania wszystkimi współpracującymi z nim modułami z jednego miejsca. Łatwa możliwość edycji poszczególnych produktów, sprawdzanie ich stanów magazynowych. W S4H CHEF masz dostęp do wszystkich niezbędnych danych, aby twoje decyzje biznesowe były słuszne i oparte na faktach.
Główną zaletą tego modułu w odniesieniu do najpopularniejszych aplikacji konkurencyjnych jest nowoczesny i zaawansowany system raportowania, działający w oparciu o cztery sposoby prezentacji danych:
Program do obsługi sprzedaży w niewielkich obiektach gastronomicznych
Charakteryzuje się prostotą obsługi, posiada przyjazny i nowoczesny interfejs zapewniający bardzo dobrą ergonomię pracy. Podczas tworzenia aplikacji bardzo duży nacisk został położony na wygodę pracy na tabletach i terminalach dotykowych, z tego też powodu na każdym ekranie programu użytkownik znajdzie duże klawisze ułatwiające pracę. Program posiada dużą ilość funkcji, które pomagają sprawnie obsługiwać klientów restauracji, baru lub innego obiektu gastronomicznego. Intuicyjność aplikacji powoduje, że pracownicy niezwykle szybko uczą się z niego korzystać.
Program POS Lite umożliwia pracę na jednym stanowisku sprzedaży. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, żeby wraz z rozwojem lokalu gastronomicznego rozszerzyć również możliwości programu. Dokupienie i instalacja modułu POS w pełnej wersji nie spowoduje utraty jakichkolwiek danych zapisanych przez aplikację w wersji Lite. Poszerzona wersja programu pozwala również na współpracę z systemem S4H Chef służącym do zarządzania gospodarką magazynową obiektów gastronomicznych, hotelowych i sklepów.
Program współpracuje z wieloma urządzeniami zewnętrznymi, takimi jak:
drukarki fiskalne,drukarki bonowe (zamówień),
szuflady na gotówkę,
czytniki kart magnetycznych/zbliżeniowych/chipowych do identyfikacji operatorów,wagi,
czytniki kodów kreskowych.
Wśród podstawowych funkcji programu znajdują się między innymi:
definiowanie i sprzedaż zestawów,
Obsługa zamkniętych rachunków:
Aplikacja dla pensjonatów i obiektów SPA
Moduł służący do zarządzania pensjonatem, hotelem, bazą spa.
Używaj bogatego w funkcje, a jednocześnie czytelnego grafiku rezerwacji, aby obsługiwać gości w Twoim hotelu, jednocześnie planując ich zabiegi spa i wyżywienie. Na końcu pobytu swoich Klientów wydrukujesz rachunek lub fakturę jednym kliknięciem.
Głównymi zaletami tego modułu, w stosunku do rozwiązań dostępnych na rynku, są:
S4H Hotel wraz z pakietem S4H POS I S4H CHEF stanowi kompleksowe rozwiązanie, dzięki:
Moduł S4H Hotel obsługuje wiele urządzeń peryferyjnych wspierających pracę hotelu:
© 2020 mspit Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Designed By mspit