Konsola Kupca

System do zarządzania siecią sklepów

Konsola Kupca jest rozwiązaniem przeznaczonym dla sieci sklepów. W połączeniu z oprogramowaniem PC-Market 7 pracującym w sklepach lub w lokalnych centralach rozwiązanie takie zapewnia pełną centralizację sieci. Jest to rozwiązanie zarówno dla sieci sklepów, które posiadają sklepy własne jak również sklepy pracujące w modelu franczyzowym. 

Jak to działa?

Konsola Kupca jest rozwiązaniem przeznaczonym dla sieci sklepów. W połączeniu z oprogramowaniem PC-Market 7 pracującym w sklepach lub w lokalnych centralach rozwiązanie takie zapewnia pełną centralizację sieci. Jest to rozwiązanie zarówno dla sieci sklepów, które posiadają sklepy własne jak również sklepy pracujące w modelu franczyzowym. Konsola Kupca zarządza kartotekami towarowymi, cenami, promocjami.

Jest to system do obsługi centrali sieci sklepów. Dzięki swojej uniwersalności Konsola Kupca umożliwia zbieranie danych i zarządzanie różnymi typami sklepów, supermarketów i punktów handlu detalicznego oraz zapewnia wymianę danych z zewnętrznymi systemami ERP. Konsola Kupca umożliwia centralne zarządzanie listą towarów oraz cenami. Wykazy centralne pozwalają na szybkie porównanie aktualnych cen, ilości itd na poszczególnych sklepach. Centrala może m.in.: – zablokować przyjęcie na sklepie w cenie innej, niż wynegocjowana z dostawcą – zablokować przyjęcie na sklepie od dostawców innych, niż zakontraktowani – narzucić ceny detaliczne – wycofać towar z oferty. Konsola Kupca umożliwia centralne zarządzanie listą kontrahentów. Kontrahent wprowadzony w centrali zostanie automatycznie rozprowadzony po bazach wszystkich sklepów. W centrali można sprawdzić, jak wyglądają obroty z dostawcą lub producentem towaru. Konsola Kupca umożliwia centralne zarządzanie kartami stałego klienta i systemem lojalnościowym. Centrala posiada możliwość analizy wszystkich wizyt klienta, może naliczać punkty klientowi, ustalać indywidualne rabaty dla klienta i reguły, wg których te rabaty mają być naliczane. Konsola Kupca obsługuje centralne zamówienia i dostawy. Centrala może odbierać ze sklepów zamówienia, następnie na ich podstawie generować zbiorcze zamówienia do dostawców. Konsola Kupca wyposażona jest w system analiz i raportowania: analizuje m.in. współpracę z dostawcami i producentami, stany towarów, sprzedaż, ceny, marże i wiele innych parametrów ułatwiających kontrolę nad działalnością handlową.

PC Market

System do zarządzania siecią sklepów

PC Market służy do zarządzania sklepem, magazynem, dostawami. Pozwala na kontrolę sprzedaży i stanu rozliczeń. Ponad 50 różnych raportów w różnej konfiguracji umożliwia szczegółową analizę stanu sklepu. PC-Market obsługuje wszystkie urządzenia niezbędne do codziennej pracy sklepu.

Jak to działa?

Używając programu PC-Market:

  • Szybko znajdziesz najgorzej i najlepiej sprzedające się towary,
  • Prześledzisz dokładną historię towaru. Od wprowadzenia na magazyn do sprzedania ostatniej sztuki,
  • Sprawdzisz stan rozliczeń z kontrahentami. Ile masz niezapłaconych faktur, ile nieodebranych pieniędzy,- Podglądniesz ile sklep „zarobił”. Program poda, jaką kwotę marży sklep zrealizował dziś (lub w przeszłości) na sprzedanych towarach,- Sprawdzisz stan kasy. W każdej chwili dowiesz się ile pieniędzy powinno się znajdować w kasetce kierownika sklepu,- Zaoszczędzisz na szybkim sporządzeniu remanentu. Dzięki współpracy z przenośnymi terminalami remanent będzie trwał krócej. Możesz też użyć terminali do wprowadzania dostaw,
  • Szybko wydrukujesz etykietki na półki. Możesz sam zaprojektować etykietkę dla swojego sklepu. Podczas dostawy program sam je wydrukuje dla nowych towarów,
  • Szybko ometkujesz swoje towary. Dzięki współpracy z drukarkami kodów kreskowych wydruk 100 etykiet na towary, to kwestia kilkunastu sekund.- Możesz zaoszczędzić czas na wprowadzaniu dokumentów dostaw. Jeśli Twój dostawca prześle je przez Internet.

PC POS

Program kasowy

Służy do rejestracji sprzedaży na drukarkach fiskalnych. Dzięki rozbudowanej konfiguracji może pracować na zwykłych komputerach, POS z ekranem dotykowym oraz tabletach. Współpracuje z terminalami kart płatniczych, systemami lojalnościowymi itd.

Jak to działa?

PC-POS jest prostym i funkcjonalnym programem kasowym typu POS przeznaczonym dla stanowiska komputerowego z monitorem, drukarką fiskalną, czytnikiem kodów kreskowych, wagą oraz dowolną klawiaturą (PC lub programowalną).

PC-POS 

  • posiada przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika. Szczególny nacisk położony został na funkcjonalność pracy na terminalach dotykowych oraz prostotę obsługi. Kasjer błyskawicznie uczy się jak sprawnie sprzedawać
  • możliwość adaptacji interfejsu do sklepów spożywczych, branżowych, a także obiektów gastronomicznych
  • możemy sami decydować o wyglądzie ekranu kasjera i dostępnych
  • zapewnia bezpieczeństwo danych poprzez system synchronizacji bazy lokalnej i bazy na serwerze. Program w momencie utraty połączenia z bazą serwera, automatycznie przełącza się na pracę na bazie lokalnej, a po odzyskaniu połączenia przesyła dane
  • można konfigurować zdalnie lub lokalnie – możemy z jednego miejsca, z zaplecza sklepu bądź z dowolnego stanowiska kasowego, skonfigurować wybrane stanowisko kasowe (np. dodać klawisze szybkiej sprzedaży).


PC-POS i PC-Market – to kompleksowy system do zarządzania placówką handlową. System umożliwi pełne rozliczenie kasjerów i podgląd utargu zrealizowanego aktualnie na kasie/kasach, a zakres pobieranych z kasy danych poprzez bogaty moduł raportowy zadowoli najbardziej wymagających analityków.


PC-POS – to współpraca z większością modeli urządzeń sklepowych:

Czytniki kodów kreskowychWagi elektroniczneKlawiatury programowalneCzytniki kart magnetycznychDrukarki fiskalne, m.in.:- Novitus Quarto, Vivo, Vento, Delio

  • Elzab Omega, D10
  • Emar/Torell DuoPro
  • Posnet Thermal
  • Innova Market, Profit

Wykaz urządzeń współpracujących z programami PC-Market oraz PC-POS dostępne są tutaj


PC-POS – podstawowe możliwości programu:

  • obsługa ekranów dotykowych i klawiatur programowalnych
  • obsługa rozliczeń opakowań oraz sprzedaż w tandemie
  • obsługa rabatów,
  • obsługa kart lojalnościowych i kart płatniczych
  • rozliczenia kasjera z różnych form płatności
  • rozliczenie kasjera z gotówki w dowolnej ilości walut
  • obsługa kodów ważonych
  • rozbudowana konfiguracja uprawnień dla personelu
  • obsługa dowolnej ilości kasjerów
  • możliwość otwarcia równocześnie kilku paragonów
  • rozbudowana konfiguracja programu z zakładkami dostosowanymi do potrzeb branży
  • wysokie bezpieczeństwo pracy i danych
  • nieprzerwana praca nawet przy utracie połączenia z serwerem bazodanowym
  • współpraca z programami magazynowymi – przede wszystkim z PC-Market
  • wystawianie faktur do paragonów – przy współpracy z PC-Market



Sposoby wyszukania sprzedawanego towaru:

  • z użyciem czytnika kodów kreskowych (RS, klawiaturowy, USB)
  • przez ręczne wpisanie kodu, gdy kod kreskowy jest uszkodzony – po nazwie na liście towarów
  • kontekstowo na liście towarów
  • przez definiowanie warunków na wybranych kolumnach na liście towarów
  • przez definiowane parametry towarów
  • przez definiowane ikony szybkiej sprzedaży na ekranie dotykowym
  • przez zaprogramowane klawisze szybkiej sprzedaży na klawiaturze.


PC-POS poprzez bogatą konfigurację interfejsu kasjera jest przeznaczony dla:- sklepów branżowych (m.in. odzieżowych, obuwniczych, AGD)- supermarketów spożywczych (w wersji z serwerem kasowym)- gastronomii.


PC-POS pracuje w środowisku MS Windows oraz Linux.

PC-Cennik

zarządzanie cenami w sieci sklepów przez www

Nowatorski sposób zarządzania cenami w sklepach. Zmiany w cennikach można zdefiniować lokalnie. Poprzez przeglądarkę można to również zrobić z dowolnego miejsca na świecie. Ceny można ustalać wprowadzając bezpośrednio wartości lub korzystać z reguł określających sposób ich ustalania 

Jak to działa?

PC-Cenniki to narzędzie do zdalnego zarządzania cenami towarów w sieci sklepów własnych i franczyzowych. Aplikacja PC-Cenniki jest uzupełnieniem programu do zarządzania siecią sklepów – Konsoli Kupca.

Możliwość pracy z poziomu:

  • programu Konsola Kupca,

– dowolnej przeglądarki internetowej;

PC-Cenniki umożliwiają m.in.:

  • prosty przydział towarów do poszczególnych sklepów na poziomie pojedynczych towarów lub asortymentów,
  • masowe operacje na cenach wykorzystujące aktualne parametry towaru w centrali lub w sklepie,
  • import cen do cennika podstawowego z arkuszów kalkulacyjnych,
  • kontrolę dostępu do cennika na poziomie sklepów lub asortymentów,
  • jednoczesną pracę przez wielu managerów nad różnymi partiami cennika,
  • planowanie wejścia nowych cen w sklepach na dowolny moment w przyszłości,
  • zarządzanie cennikami czasowymi,
  • grupową zmianę stawki VAT.


Za pomocą funkcji aplikacji PC-Cenniki dostępnych z poziomu „cennika podstawowego” możliwe jest

  • przydzielenie asortymentu/towaru na sklepy lub jego wycofanie:
  • nałożenie blokady dostawców ,
  • nałożenie blokady ceny zakupu,
  • nałożenie blokady cen sprzedaży,
  • nałożenie blokady innych zmian;


Cenniki „czasowe” natomiast służą do wprowadzenia czasowych promocji zakupu i/lub sprzedaży oraz do wprowadzania jednorazowych zmian cen, a także raportowania zmian cen dla każdego z towarów.


Wymagania do działania aplikacji PC-Cenniki:

  • MS SQL Server (minimum 2008)architektura oprogramowania x64bit
  • Konsola Kupca w wersji min. 7.3.119
  • aplikacja Apache Tomcat (minimum 7.0.52)
  • Pamięć RAM: minimum 32GB

PC-Loyality

System lojalnościowy i promocyjny

Umożliwia wprowadzanie do systemu sprzedaży rozbudowanych reguł promocyjnych (rabatowych, kuponowych) opartych na wartości paragonu lub określonych zestawieniach towarów. System może pracować na bazie danych programu Konsola Kupca lub programu PC-Market. Wprowadzone w systemie reguły są uwzględniane podczas sprzedaży w programach PC-POS 7 i Mini-Market.


PC-Loyalty jest aplikacją internetową uruchamianą w środowisku serwera aplikacji Apache Tomcat. Do systemu można zalogować się za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej. Interfejs WWW umożliwia zdalny dostęp do systemu dla różnych kategorii użytkowników.

Jak to działa?

PC-Loyalty umożliwia zdefiniowanie kilku rodzajów reguł:

Reguły rabatowe:

  • Rabat od wartości paragonu – określamy wartość paragonu po której przekroczeniu zostanie udzielony określony upust
  • Rabat od ilości tow. – określamy listę towarów i ich minimalną ilość, przy której sprzedaży udzielany jest na dany towar określony upust
  • Rabat na najtańsze – określamy grupę towarów z których na najtańsze przy sprzedaży udzielany jest rabat kwotowy zgodnie z parametrami reguły.
  • Towary + gratis – określamy dwie grupy towarów. Zakup towarów z pierwszej grupy pozwala na zakup towarów z drugiej grupy w promocyjnej cenie.
  • Rabat za wielopak – określamy towary przy których zakupie w określonej ilości, klient otrzymuje ustalony rabat kwotowy.

Reguły kuponowe:

  • Kupon kwotowy – określamy wartość paragonu po której przekroczeniu zostanie wydrukowany kupon promocyjny o określonej wartości kwotowej, który klient może zrealizować przy kolejnych zakupach w określonym terminie
  • Kupon procentowy – określamy wartość paragonu po której przekroczeniu zostanie wydrukowany kupon promocyjny o określonej wartości procentowej, który klient może zrealizować przy kolejnych zakupach w określonym terminie

W zależności od rodzaju w regułach możemy skonfigurować:

  • nazwę reguły
  • parametr decydujący czy reguła działa tylko z określonymi kartami lojalnościowymi czy też w każdej transakcji sprzedaży
  • przedział czasowy określający czas ważności reguły
  • priorytet reguły 
  • typ udzielanego upustu (procentowy, kwotowy, cena końcowa)
  • grupę towarów których dotyczy reguła- wartość upustu 
  • sposób obliczania upustu (całościowo, przyrostowo)
  • ilość towarów z określonej grupy, które muszą wystąpić na paragonie aby aktywować regułę
  • ilość towarów z określonej grupy które zostaną sprzedane w promocyjnej cenie

PC-Loyalty oprócz definiowania własnych reguł rabatowych umożliwia:

  • podgląd listy stałych klientów z przypisanymi kartami lojalnościowymi i ich aktualnym

stanem punktowym

  • przeglądanie historii transakcji stałych klientów (z zarejestrowanymi kartami) dotyczących

punktowego systemu lojalnościowego 

  • raportowanie transakcji powiązanych z regułami 
  • zdalny dostęp do informacji o stanie własnego konta dla stałych klientów po

uzyskaniu uprawnień od administratora.

© 2020 MSP IT sp. z o.o. All Rights Reserved.

Designed By MSP IT