System do zarządzania siecią sklepów
Konsola Kupca jest rozwiązaniem przeznaczonym dla sieci sklepów. W połączeniu z oprogramowaniem PC-Market 7 pracującym w sklepach lub w lokalnych centralach rozwiązanie takie zapewnia pełną centralizację sieci. Jest to rozwiązanie zarówno dla sieci sklepów, które posiadają sklepy własne jak również sklepy pracujące w modelu franczyzowym.
Konsola Kupca jest rozwiązaniem przeznaczonym dla sieci sklepów. W połączeniu z oprogramowaniem PC-Market 7 pracującym w sklepach lub w lokalnych centralach rozwiązanie takie zapewnia pełną centralizację sieci. Jest to rozwiązanie zarówno dla sieci sklepów, które posiadają sklepy własne jak również sklepy pracujące w modelu franczyzowym. Konsola Kupca zarządza kartotekami towarowymi, cenami, promocjami.
Jest to system do obsługi centrali sieci sklepów. Dzięki swojej uniwersalności Konsola Kupca umożliwia zbieranie danych i zarządzanie różnymi typami sklepów, supermarketów i punktów handlu detalicznego oraz zapewnia wymianę danych z zewnętrznymi systemami ERP. Konsola Kupca umożliwia centralne zarządzanie listą towarów oraz cenami. Wykazy centralne pozwalają na szybkie porównanie aktualnych cen, ilości itd na poszczególnych sklepach. Centrala może m.in.: – zablokować przyjęcie na sklepie w cenie innej, niż wynegocjowana z dostawcą – zablokować przyjęcie na sklepie od dostawców innych, niż zakontraktowani – narzucić ceny detaliczne – wycofać towar z oferty. Konsola Kupca umożliwia centralne zarządzanie listą kontrahentów. Kontrahent wprowadzony w centrali zostanie automatycznie rozprowadzony po bazach wszystkich sklepów. W centrali można sprawdzić, jak wyglądają obroty z dostawcą lub producentem towaru. Konsola Kupca umożliwia centralne zarządzanie kartami stałego klienta i systemem lojalnościowym. Centrala posiada możliwość analizy wszystkich wizyt klienta, może naliczać punkty klientowi, ustalać indywidualne rabaty dla klienta i reguły, wg których te rabaty mają być naliczane. Konsola Kupca obsługuje centralne zamówienia i dostawy. Centrala może odbierać ze sklepów zamówienia, następnie na ich podstawie generować zbiorcze zamówienia do dostawców. Konsola Kupca wyposażona jest w system analiz i raportowania: analizuje m.in. współpracę z dostawcami i producentami, stany towarów, sprzedaż, ceny, marże i wiele innych parametrów ułatwiających kontrolę nad działalnością handlową.
System do zarządzania siecią sklepów
PC Market służy do zarządzania sklepem, magazynem, dostawami. Pozwala na kontrolę sprzedaży i stanu rozliczeń. Ponad 50 różnych raportów w różnej konfiguracji umożliwia szczegółową analizę stanu sklepu. PC-Market obsługuje wszystkie urządzenia niezbędne do codziennej pracy sklepu.
Używając programu PC-Market:
Program kasowy
Służy do rejestracji sprzedaży na drukarkach fiskalnych. Dzięki rozbudowanej konfiguracji może pracować na zwykłych komputerach, POS z ekranem dotykowym oraz tabletach. Współpracuje z terminalami kart płatniczych, systemami lojalnościowymi itd.
PC-POS jest prostym i funkcjonalnym programem kasowym typu POS przeznaczonym dla stanowiska komputerowego z monitorem, drukarką fiskalną, czytnikiem kodów kreskowych, wagą oraz dowolną klawiaturą (PC lub programowalną).
PC-POS
PC-POS i PC-Market – to kompleksowy system do zarządzania placówką handlową. System umożliwi pełne rozliczenie kasjerów i podgląd utargu zrealizowanego aktualnie na kasie/kasach, a zakres pobieranych z kasy danych poprzez bogaty moduł raportowy zadowoli najbardziej wymagających analityków.
PC-POS – to współpraca z większością modeli urządzeń sklepowych:
Czytniki kodów kreskowychWagi elektroniczneKlawiatury programowalneCzytniki kart magnetycznychDrukarki fiskalne, m.in.:- Novitus Quarto, Vivo, Vento, Delio
Wykaz urządzeń współpracujących z programami PC-Market oraz PC-POS dostępne są tutaj
PC-POS – podstawowe możliwości programu:
Sposoby wyszukania sprzedawanego towaru:
PC-POS poprzez bogatą konfigurację interfejsu kasjera jest przeznaczony dla:- sklepów branżowych (m.in. odzieżowych, obuwniczych, AGD)- supermarketów spożywczych (w wersji z serwerem kasowym)- gastronomii.
PC-POS pracuje w środowisku MS Windows oraz Linux.
zarządzanie cenami w sieci sklepów przez www
Nowatorski sposób zarządzania cenami w sklepach. Zmiany w cennikach można zdefiniować lokalnie. Poprzez przeglądarkę można to również zrobić z dowolnego miejsca na świecie. Ceny można ustalać wprowadzając bezpośrednio wartości lub korzystać z reguł określających sposób ich ustalania
PC-Cenniki to narzędzie do zdalnego zarządzania cenami towarów w sieci sklepów własnych i franczyzowych. Aplikacja PC-Cenniki jest uzupełnieniem programu do zarządzania siecią sklepów – Konsoli Kupca.
Możliwość pracy z poziomu:
– dowolnej przeglądarki internetowej;
PC-Cenniki umożliwiają m.in.:
Za pomocą funkcji aplikacji PC-Cenniki dostępnych z poziomu „cennika podstawowego” możliwe jest
Cenniki „czasowe” natomiast służą do wprowadzenia czasowych promocji zakupu i/lub sprzedaży oraz do wprowadzania jednorazowych zmian cen, a także raportowania zmian cen dla każdego z towarów.
Wymagania do działania aplikacji PC-Cenniki:
System lojalnościowy i promocyjny
Umożliwia wprowadzanie do systemu sprzedaży rozbudowanych reguł promocyjnych (rabatowych, kuponowych) opartych na wartości paragonu lub określonych zestawieniach towarów. System może pracować na bazie danych programu Konsola Kupca lub programu PC-Market. Wprowadzone w systemie reguły są uwzględniane podczas sprzedaży w programach PC-POS 7 i Mini-Market.
PC-Loyalty jest aplikacją internetową uruchamianą w środowisku serwera aplikacji Apache Tomcat. Do systemu można zalogować się za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej. Interfejs WWW umożliwia zdalny dostęp do systemu dla różnych kategorii użytkowników.
PC-Loyalty umożliwia zdefiniowanie kilku rodzajów reguł:
Reguły rabatowe:
Reguły kuponowe:
W zależności od rodzaju w regułach możemy skonfigurować:
PC-Loyalty oprócz definiowania własnych reguł rabatowych umożliwia:
stanem punktowym
punktowego systemu lojalnościowego
uzyskaniu uprawnień od administratora.
© 2020 mspit Sp. z o.o. All Rights Reserved.
Designed By mspit